W jakich godzinach są prowadzone zajęcia?

Poniedziałek – piątek od 7.00 do 23.00. Dodatkowo mamy do dyspozycji pewną pulę godzin w sobotę i w niedzielę.

Planuję wyjazd na 2 tygodiowy urlop. Czy mogę zawiesić kurs?

Tak. Po uzgodnieniu szczegółów z Biurem Obsługi Klienta możesz zawiesić kurs na maksymalnie 60 dni. Jeżeli masz szczególną sytuację daj znać. Staramy się podchodzić do każdego przypadku ze zrozumieniem.

Jakie formy płatności akceptujecie?
  1. płatność kartą kredytową
  2. Płatność Blikiem
  3. Przelew na rachunek bankowy
  4. Płatność przelewem online
Czy otrzymam fakturę?

Tak.

Jakie kwalifikacje mają Wasi lektorzy?

Bez obaw. Nasze standardy w tym zakresie są wysokie. Nasi lektorzy ukończyli studia językowe z tytułem magistra, posiadają minimum kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu, a przekazywanie wiedzy traktują z pasją. Więcej o naszych lektorach możesz dowiedzieć się w sekcji Lektorzy

Czy prowadzicie kursy specjalistyczne (np. język medyczny) ?

Tak.

Co zrobić by zapewnić odpowiednią jakość dźwięku podczas lekcji ?

Jakość dźwięku na zajęciach jest bardzo ważna ponieważ wpływa na komfort pracy Twój i Twojego lektora.

Jakie wymagania musi spełniać mój komputer oraz moje łącze internetowe?

Aby uczestniczyć w zajęciach niezbędne jest posiadanie łącza szerokopasmowego oraz słuchawki i komputer spełniający wymagania sprzętowe zapewniające swobodną pracę:  Wymagania dla Windows  |  Wymagania dla Mac  |  Wymagania dla Linux.

Czy podczas lekcji muszę używać słuchawek?

Nie ale zdecydowanie zalecamy użycie słuchawek z mikrofonem. Osiągnięta dzięki temu lepsza jakość dźwięku przełoży się na większy komfort pracy podczas zajęć.

Czy mogę prowadzić zajęcia przy użyciu tabletu lub telefonu?

Tak.